Inside Out themed party

Salam semua,

Lemau betul lately.. barang-barang mahal , terasa betul bila berbelanja. Masa ni la kena berbelanja bijak. Tapi tak semestinya kita tak boleh celebrate birthday party anak-anak kan? Boleh buat tapi berpada-pada.. jangan membazir. Mana boleh jimat kita jimat. Mana kita boleh buat sendiri kita buat sendiri.. yer dok?

Sekarang ni musim Inside Out cerita disney.. meletop-letop.. kita pon tak ketinggalan bawak anak-anak pegi tengok jugak.. Bila movie meletop, bende-bende lain pon berjangkit-jangkit lah.. mula la merchandise yang berkaitan akan muncul sampailah birthday party.

Boleh ke kita realisasikan birthday party tema Inside Out ni dengan berbelanja bijak? Chewahhh... boleh .. saya bantu.. kiki.. kat sini saya ada share link untuk semua bende free yang korang boleh print sendiri.. kalo takde printer saya boleh printkan.. tapi ada caj sikit la..








Party Decoration pack termasuk Banner, Invitation Card, Thank you card, Bottle wrapper, candy wrapper, Party hat, Cupcake wrapper, Cupcake Topper dan banyakk lagi lah.. semuanya FREE!!!! from Mrs Kathy King 



Craft Ornament from Catching Up With Kate



Alas pinggan dari Kandy Kreations  (pinggan pon beralas oiii)



Party lebih seronok kalau ada some aktivities kan? Kat bawah ni ada some ideas.. FREE jerr.. 

6 Coloring pages from Pennypinchinmom



5 Connect the dots pages from Mrs Kathy King


Tak cukup lagi??? Resepi pon adaaaaaa...



Ni dah bagi FREE, apa kata korang share gambar themed party korang kat allys912@gmail.com. Free gift menanti untuk yang share..

#insideout

Pastikan korang tak miss posting yang menarik2 dan FREE!
Follow --> Instagram: @allysparty
Or masukkan email address korangs kat belah tepi

p/s: Jangan lupa share kat kawan-kawan di fb.. sharing is caring





Ally

A place where making life beautiful is possible even within a budget.

No comments:

Post a Comment